שאלות ותשובות

שאלות כלליות

מידע שחשוב להכיר

יש לנו תעודת כשרות של בד"ץ העדה החרדית פרווה.

לא!!
כל המוצרים לא מתאימים לכל סוגי האלרגנים!!

שעות המענה הטלפוני:
א-ה  19:00–9:30
בערבי שבת וחג  13:00–9:00

 

 

הזמנות ומשלוחים

איך מזמינים, מתי, ואיך זה מגיע אליכם

בהחלט. אנו מבצעים משלוחים בתשלום לכל רחבי הארץ.
בסיום ההזמנה באתר תוכלו לבחור את אזור המשלוח ולראות את העלות המתאימה.

עד 12:00 בצהרים ניתן להזמין ליום העסקים הבא.
עם זאת, אנחנו ממליצים להזמין שבועיים לפני – במיוחד באירועים – כדי להבטיח זמינות מלאה.

כן! צרו איתנו קשר טלפוני וננסה לעזור.
רצוי להזמין מראש באתר – ולהרוויח גם את המחירים והמבצעים הבלעדיים.

האיסוף מתבצע מרמת בית שמש ג'.
לאחר ביצוע ההזמנה אנו נשלח לכם מיקום מדוייק לאיסוף.

אם בחרתם משלוח – הוא כבר בדרך אליכם.

שינויים וביטולים אפשריים עד 2 ימי עסקים לפני מועד האיסוף או המשלוח.

המוצרים

כל מה שרציתם לדעת על הקינוחים והפטיפורים שלנו

בדרך כלל כן. אנו מקפידים לצלם את המוצרים כפי שהם. ייתכנו הבדלים קלים במראה או בטעמים, במיוחד כאשר מדובר בגרסאות חדשות שעדיין לא צולמו.

גם וגם! אנחנו לא מתפשרים: כל ביס מפנק בטעמים עשירים.
אנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים ביותר ובשוקולד מריר משובח מאוד

ההמלצות משתנות לפי סוג המוצר – כל מוצר באתר מלווה בפרטי הגשה.
אם תרצו שהמוצרים ישהו על הבר למשך זמן ארוך יותר דאגו שהאולם/ חדר יהיו ממוזגים.

הנחיות אחסון והגשה מדויקות מופיעות בדף כל מוצר באתר.

לא. החבילות/מארזים מגיעות כפי שמוצג באתר.
מעוניינים בחבילה בהתאמה אישית? תוכלו להרכיב חבילה לפי בחירתכם מתוך המארזים המוצגים בדף החבילות.

כל פרטי האריזה – כולל הגודל – מופיעים בדף המוצר.

המידע מופיע בדף המוצר בצורה ברורה ונוחה.

התחדשנו באתר הזמנות

הקדימו הזמנותיכם באתר
ותהנו ממבצעים והנחות